Tuntiselosteet

Sovellen tarjonnassa on laaja valikoima erilaisia ryhmäliikuntatunteja. Valitse omasi ja kokeile rohkeasti uutta!

LIVE-ohjatut tunnit

Pumppi:

Supersuosittu koko vartaloa vahvistava lihaskuntotunti!Levytankojen - ja painojen sekä käsipainojen kanssa tehtävät liikkeet haastvat kaikki kehon suuret lihasryhmät.

Pumppi muokkaa ja kiinteyttää kehoa sekä vahvistaa lihaksiasi nopeasti. Lopussa tehdään venyttely koko keholle.

BailaMama:

BailaMama on täsmätunti synnyttäneille naisille , mutta kohdistuksesta huolimatta todella tärkeä ihan jokaiselle. Tunti aloitetaan tanssillisilla askelsarjoilla ja tästä edetään lantionpohjan lihaskunto-osuuteen.

Lantiopohjan lihakset muodostavat keskivartalon pohjan , joten tästä tunnista hyötyvät kaikki. Vahva lantionpohjan lihaksisto estää ikävät vahingot sekä tuo mielihyvää monella tasolla.


RVP:

Lihaskuntopainotteinen "täsmätunti"reisille , vatsalle ja pakaroille. Tunti koostuu alkulämmittelystä. lihaskunto-osuudesta ja venyttelyistä. Lihaskunto-osuudessa keskitytään reisi,vatsa- ja pakaralihasten vahvistamiseen. Välineinä käytetään mm. kuminauhoja ja käsipainoja. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja.

Hiit:

Syke kattoon ja rasva palamaan! Tsemppaava musiikki ja kanssatreenaajien tuki saa sinut ylittämään itsesi oman kehosi ehdoilla, sykkeennostot tehdään siis aikaa vastaan itse oma tahti määrittäen. Tunnilla toteutetaan myös musiikin mukaan helppoja askelkuvioita lämmittely- ja palautusosuuksilla. Hyvällä sykkeellä kesää kohti!


MIndful Body:

Kehoa ja mieltä hoitava tunti, jossa keskitytään joka tunnilla eri kehonosaan.Tunnilla yhdistellään tekniikoita fasciaharjoittelusta,joogasta,pilateksesta sekä venyttelystä.Mindful Bodyssa on aina fysiologisen teeman eli kehonosan lisäksi psykologinen teema,joka auttaa sinua rentotumaan ja päästämään irti arjen murheista.


Toiminnallinen treeni:

Kiertoharjoitteluna toteutettava treeni, jossa käytetään monipuolisesti eri välineitä, kuten kahvakuulaa ja kuntopalloa sekä nostetaan oman fiiliksen mukaan ajoittain myös sykettä. Tällä tunnilla hiki virtaa ja kunto kehittyy nopeasti! Huom. Kaikki liikkeet tehdään itseä kuunnellen ja valitaan itselle sopiva liikkumistaso. Mukaan uskaltaa siis tulla, vaikka olisikin vasta aloitteleva treenaaja.


Matalan kynnyksen tunnit: RVP, BailaMama ,Mindful Body

Keskitehon tunnit:Pumppi

Haastavat tunnit:Hiit ja toiminnallinen

Huom! Ohjeistus suuntaa antava, kaikille tunneille voi rohkeasti osallistua ilman aiempaa kokemusta.

Virtuaalitunnit

ReidetVatsaPakarat 30 min:

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto

NiskaHartiatSelkä 30 min:

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Välineet: jumppamatto ja jumppakuminauha

Korsetti 30 min:

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto

Kahvakuula 30 min:

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, käsipaino 2 kg tai 3 kg (alkulämmittely)

Venyttely 30 min:

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa. Välineet: jumppamatto

Jooga 30 min:

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa. Välineet: jumppamatto

Kiinteytys 30 min:

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Danza 30 min:

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä.

Teho 30 min:

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto.

Kamppailu 30 min:

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunti sopii myös miehille. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksu osiot. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä.